Gezien de gevoeligheid van de activiteiten in uw laboratoria of clean room moet de schoonmaak worden uitgevoerd door bekwaam personeel dat zich nauwgezet houdt aan uw onderhoudsprotocol. Met Clean Power bent u zeker dat u in een schone en ordelijke omgeving kunt werken.
Maak kennis met de mannen en vrouwen die leiding geven aan onze teams ter plaatse bij de klant, de schoonmaakprestaties organiseren en de kwaliteit van het geleverde werk controleren.
De schoonmaak van de ruimten van uw laboratoria of clean room moet bijdragen aan het goede verloop van de activiteiten die u er uitvoert. Daarom zijn onze professionele en ervaren medewerkers speciaal opgeleid en uitgerust met aangepaste kleding en producten en het juiste materiaal.
We maken altijd een nauwkeurig bestek op, rekening houdend met de beperkingen en eisen van uw laboratoria of clean room. De naleving van die vereisten door ons onderhoudsteam wordt voortdurend gecontroleerd door de Customer Happiness Manager die u is toegewezen.
We engageren ons er niet alleen toe om onze verplichtingen in het kader van de naleving van de geldende normen perfect na te komen, maar geven ook de voorkeur aan ecologische technieken, producten en uitrustingen.
De hygiënevoorschriften voor laboratoria en clean rooms zijn streng en moeten nauwgezet worden nageleefd om op geen enkele manier het goede verloop van de lopende onderzoeks- en productieactiviteiten te verstoren.
In welke sector uw laboratoria of clean room ook actief is, het is belangrijk dat de ruimten waarvan de schoonmaak niet gewoon aan de laboranten wordt toevertrouwd, worden onderhouden door gespecialiseerd personeel dat daarvoor een specifieke opleiding heeft gevolgd en dat voorzien is van de gepaste werkkleding, producten en andere benodigdheden. Een beroep doen op een professioneel en ervaren schoonmaakbedrijf waarop u volledig kunt vertrouwen, is dan ook de logica zelve. Het personeel van Clean Power is beschikbaar om een opleiding te volgen over de omgeving, apparatuur en interne procedures van uw laboratoria of clean room.
Elk laboratoria en elke clean room komt met beperkingen en eisen op het vlak van schoonmaak. We maken dus een bestek op dat rekening houdt met die voorwaarden en dat nauwgezet wordt nageleefd door ons onderhoudsteam ter plaatse. De Customer Happiness Manager, die u specifiek wordt toegewezen, zal de schoonmaakprestaties organiseren en voortdurend de kwaliteit ervan controleren. Bovendien worden die prestaties altijd uitgevoerd met de juiste schoonmaakproducten en ontsmettingsmiddelen.
We maken samen een schoonmaakplan op met de onderhoudsfrequentie van de verschillende zones en onderdelen van uw laboratoria of clean room en van de aangrenzende ruimten, zoals de sanitaire voorzieningen, de kleedkamer voor het personeel, de wachtruimte voor uw eventuele bezoekers en de opslagruimte.
Een grondig onderhoud en een zorgvuldige ontsmetting, bijvoorbeeld op wekelijkse, maandelijkse of jaarlijkse basis, kunnen uiteraard ook worden opgenomen in uw contract of op aanvraag worden uitgevoerd. Meer informatie hierover vindt u op onze pagina over eenmalige schoonmaakprestaties.
Aangezien u in een bijzonder specifieke sector actief bent, is het van cruciaal belang dat we over alle nodige informatie beschikken om een nauwkeurige offerte en een gedetailleerd bestek te kunnen opmaken. We verzoeken u dan ook om ons contactformulier in te vullen, zodat we u een oplossing op maat kunnen voorstellen.
Vul ons contactformulier in, zodat we ons een optimaal beeld kunnen vormen van uw wensen.