Wij pakken elke situatie op een positieve en persoonlijke manier aan. U kunt dus rekenen op een buitengewone reactiviteit van ons hele team. Wat uw verzoek of eis ook mag zijn, we reiken u altijd zo spoedig mogelijk een perfect aangepaste oplossing aan.
In de eerste plaats dragen wij respect voor onze klanten, hun personeel en hun eigen cliënteel hoog in het vaandel. We zijn ook bijzonder goede luisteraars om snel te kunnen reageren en u 100% tevreden te stellen.
We stellen onze expertise, de kwaliteit van onze diensten en het professionalisme van onze teams ten dienste van de gezondheid, het comfort en het welzijn van de mensen die in uw gebouwen werken of langskomen. Het zal de motivatie bij uw medewerkers en uw positieve imago bij uw klanten alleen maar ten goede komen.
Bij de keuze van hulpmiddelen, schoonmaakproducten, werkkledij en monitoringtools opteren we steevast voor kwaliteitsvol materiaal dat aangepast is aan de specifieke kenmerken van elk van onze activiteiten. Voor de opvolging van uw prestaties maken we gebruik van digitale communicatiemiddelen en controle-instrumenten, waarmee u de kwaliteit van de prestaties kunt volgen, zoals ze contractueel vastgelegd zijn.
De activiteiten die verband houden met de bouw en het onderhoud van gebouwen komen regelmatig in de belangstelling, wat kan leiden tot klachten en zelfs rechtszaken voor de opdrachtgevers van projecten. Met behulp van onze interne en externe middelen leveren we elke dag de nodige inspanningen om ons aan de wetgeving te houden, in het belang van zowel onze klanten als onze eigen medewerkers en partners.
We luisteren aandachtig naar wat u zegt. Daardoor begrijpen we perfect uw behoeften en weten we duidelijk wat uw verwachtingen zijn. En aangezien we – letterlijk – dicht bij onze klanten staan, bieden we u binnen de dag een geschikte oplossing aan.
Om uw vertrouwen te verdienen, hebben we sinds onze oprichting zo’n dertig jaar geleden een organisatie en tools ontwikkeld die onze sterke verbintenissen ten aanzien van onze klanten weerspiegelen:
Het zeer gedetailleerde bestek dat we u bezorgen, is altijd specifiek voor u opgemaakt op basis van uw behoeften en eisen, de bijzondere kenmerken van uw installaties en de geldende regelgeving in uw bedrijf en in uw sector.
De protocollen die we in overleg met u vastleggen, worden tot op de letter gevolgd door onze teams. Onze medewerkers beschikken over al het nodige materiaal en worden voortdurend begeleid door uw vaste Customer Happiness Manager – uw ‘Single Point of Contact’ – die alle kwaliteitscontroles uitvoert met behulp van de rapportagetool Progiclean.
Naast deze controles staat uw Customer Happiness Manager ook altijd in contact met de verantwoordelijke op uw bedrijfslocatie om de uitvoering van uw contract op te volgen en om de voorgestelde dienst(en) aan te passen telkens als dat nodig blijkt te zijn.
We geven de voorkeur aan de meest milieuvriendelijke producten en werkwijzen. Op die manier dragen we bij aan de verkleining van uw ecologische voetafdruk.
Van schoonmaaktechnici over Customer Happiness Managers tot technische coaches, al onze medewerkers delen dezelfde waarden en verbinden zich er elke dag toe om u 100% tevreden te stellen.
Professionele en industriële ruimten, ramen, prestaties voor de schoonmaak van auto’s, eenmalige prestaties ... Clean Power is van alle markten thuis. TAl onze medewerkers delen dezelfde waarden en een unieke ondernemingszin. We zetten ons dan ook elke dag ten volle in met maar één doel voor ogen: al onze klanten 100% tevredenstellen!
Vul ons contactformulier in, zodat we ons een optimaal beeld kunnen vormen van uw wensen.