Door voor de schoonmaak van uw kantoren een beroep te doen op Clean Power, bent u zeker dat elke ruimte brandschoon zal zijn. Een onmiskenbare troef voor uw bedrijfsimago ten aanzien van zowel uw klanten als uw personeel.
Maak kennis met de mannen en vrouwen die leiding geven aan onze teams ter plaatse bij de klant, de schoonmaakprestaties organiseren en de kwaliteit van het geleverde werk controleren.
Om de onberispelijke schoonmaak van uw kantoren te garanderen, houden we rekening met de verscheidene ruimten die moeten worden gereinigd, en met de specifieke kenmerken van iedere ruimte. Zo kunnen we bepalen welk type onderhoud er moet worden uitgevoerd, welk materiaal daarvoor het meest geschikt is, en hoe vaak de prestaties moeten worden uitgevoerd.
We besteden bijzondere aandacht aan de schoonmaak en ontsmetting van veelvuldig gebruikte ruimten (vergaderzalen, sanitaire voorzieningen ...) om de verspreiding van ziektekiemen te vermijden en om de absolute veiligheid van uw medewerkers en bezoekers in uw kantoren te waarborgen.
We engageren ons er niet alleen toe om onze verplichtingen in het kader van de naleving van de geldende normen perfect na te komen, maar geven ook de voorkeur aan ecologische technieken, producten en uitrustingen.
Nette kantoorruimtes in uw onderneming zijn gunstig voor uw imago bij externe en interne partners. Een kantooromgeving die regelmatig wordt schoongemaakt, geeft uw klanten en bezoekers meer vertrouwen in de kwaliteit van de producten of diensten van uw onderneming.
Bovendien is de netheid van de kantoren een van de voornaamste criteria voor het welzijn op het werk. Een schone omgeving is bevorderlijk voor de gezondheid en levenskwaliteit van uw personeel en daardoor ook voor hun motivatie en productiviteit.
Wanneer u het onderhoud van uw kantoren aan een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf zoals Clean Power uitbesteedt, biedt dat veel voordelen:
De schoonmaak van een bedrijfsruimte zoals een kantoor vraagt meer tijd, techniek en aandacht dan u op het eerste gezicht denkt. We moeten immers rekening houden met het aantal schoon te maken ruimtes, de eisen die u stelt en de specifieke aard en gebruiksintensiteit van elke ruimte. Die factoren bepalen de hoeveelheid schoonmaakwerk en de frequentie ervan. Daarnaast spelen we in op elementen die verband houden met het bedrijfsleven: bedrijfsevenementen, ongunstige weersomstandigheden, tijdelijke inrichting van de ruimtes of defecte installaties.
In de kantoren van een onderneming komen dagelijks vele werknemers en bezoekers over de vloer. Elk kantoor moet uiteraard kraaknet zijn, maar we besteden bijzondere aandacht aan de schoonmaak en ontsmetting van de gemeenschappelijke ruimtes en plaatsen waar veel passage is, zoals het onthaal, eetruimtes, vergaderzalen en sanitaire voorzieningen. Dankzij deze grondige schoonmaak wordt de verspreiding van ziektekiemen, bacteriën en virussen voorkomen, zodat al uw medewerkers en bezoekers zich perfect veilig voelen in uw kantoren.
Concreet voeren onze professionele medewerkers de volgende taken uit:
De prijs die het schoonmaakbedrijf u zal aanrekenen voor het onderhoud van uw ruimtes wordt zelden of nooit in m2 uitgedrukt. Want, zoals u hierboven kon lezen, is de schoonmaak van kantoren een professionele en complexe taak die wordt afgestemd op de specifieke kenmerken van uw activiteit. En hoewel de prijs uiteraard afhangt van de grootte van de schoon te maken oppervlakken, spelen ook andere criteria een rol, zoals het aantal ruimtes, het aantal personen dat dagelijks aanwezig is, de gewenste schoonmaakfrequentie, het tijdstip (‘s morgens vroeg, ‘s avonds laat, tijdens het weekend ...), en de extra prestaties die u eventueel door ons wilt laten uitvoeren.
Neem gerust contact met ons op om een idee te hebben van de prijs voor uw specifieke situatie. We bekijken samen uw aanvraag en bezorgen u een offerte en gedetailleerd bestek.
Vul ons contactformulier in, zodat we ons een optimaal beeld kunnen vormen van uw wensen.